MALOPRODAJA: KAKO RASPOREDITI KATEGORIJE PROIZVODA

I kakve veze sa savršenim rasporedom ima bubble plan….? 

I gde ste tu vi, a gde je INPUT? 

Proces uređenja maloprodajnih objekata i raspoređivanja kategorija u njima sastoji se od niza faza. Kada naša saradnja počne, kada je zadatak definisan, predstavljene mogućnosti i inspiracije, kada su napravljene analize potrošača, konkurencije, asortimana itd., započinje faza prvog idejnog rešenja za uređenje i organizaciju vašeg maloprodajnog objekta.  

Tu ćete se, uz našu podršku, sresti sa pojmom bubble plan. 

Definicija kaže da je bubble plan u maloprodaji okvirni plan rasporeda najvažnijih kategorija u jednom objektu.  

U INPUT svetu, bubble plan je polazni korak u projektima opremanja maloprodajnih objekata. To je predlog organizacije prostora sa planom za raspoređivanje asortimana (osnovnih kategorija)  proizvoda i modelom protoka kupaca koji je u potpunosti prilagođen vama i vašim potrošačima.  

Evo primera kako izgleda bubble plan: 

Zašto je za vas važno da razumete čemu služi i kako izgleda bubble plan? 

Kao maloprodavac, sigurno ste vrlo svesni značaja pravilnog raspoređivanja kategorija prozvoda u prostoru prodavnice. Gde ćete smestiti sveže voće i povrće, gde meso, gde smrznute i mlečne proizvode, konditore, alkoholna i ne-alkoholna pića, sredstva za higijenu itd?  

Input se ovom problematikom bavi i na teoretskom i na operativnom nivou.  

Na teoretskom, mi pomno pratimo trendove i razmišljamo o njima kada za svoje klijente predlažemo bubble plan i raspored kategorija.  U saradnji sa agencijom GfK Srbija koja se bavi istraživanjem tržišta Srbije, i egzaktnim utvrđivanjem faktora koji utiču na ponašanje potrošača, na osnovu podataka iz 2000 domaćinstava u Srbiji, došli smo do egzaktnih uvida koji nam pomažu da formulišemo najbolje strategije za pozicioniranje kategorija proizvoda.  

Evo šta kaže GfK istraživanje:  

 I dok vi brinete o mnogobrojnim aspektima vašeg poslovanja, Input će vam na osnovu uvida sa tržišta, iskustva i znanja dati sugestije oko toga kako i gde da rasporedite kategorije vašeg asortimana.  Ukrštajući naš know-how sa uvidima oko raspodele kategorija po svim prodajnim formatima, dobićete odgovore na brojna operativna pitanja koja će unaprediti vaše poslovanje, doneti vam veći broj lojalnih i zadovoljnih kupaca, a sa njima i bolje prodajne rezultate.   

Pratite nas, pozovite, zakažite sastanak – vaš savršeni bubble plan vas čeka, sa svim što će iz njega proisteći!

Tagovi:


Podeli