INPUT PREDSTAVLJA NOVA DIGITALNA REŠENJA ZA MALOPRODAJU
Događaj pod nazivom "Pokreni ideju" okupio je domaće i međunarodne stručnjake iz industrije.
Događaj pod nazivom "Pokreni ideju" okupio je domaće i međunarodne stručnjake iz industrije.
Ekipa Inputa posetila je ovogodišnji EuroCIS, vodeći evropski sajam maloprodajnih tehnologija.
Privatne robne marke (PL) oblikuju budućnost FMCG industrije, a upravo to je bila centralna tema događaja B2B Matchmaking & Private Label, održanog 19. novembra 2024. godine u hotelu Crowne Plaza, Beograd.
U upravo otvorenom METRO logističko distributivnom centru u Dobanovcima INPUT je kreirao smo ultimativni look and feel model Jutro prodavnice, projektovanu i opremljenu iz INPUT ekspertize i asortimana opreme.
Input tim i ove godine učestvuje na najvećem događaju koji okuplja ključne igrače u FMCG industriji – INSTORE FMCG SUMMIT u Beogradu.
Input sa zadovoljstvom objavljuje početak saradnje sa kompanijom Hisense, koja će biti strateški partner INPUT-a kada je reč o vrhunskim ekranima za usluge digitalnog obeležavanja maloprodajnih prostora.