Istraživanja
PAD BROJA ODLAZAKA U KUPOVINU: ŠTA DALJE?
Istraživanja kažu da je frekvencija odlazaka u kupovinu u Srbiji u padu u odnosu na prošlu godinu. Godišnji izveštaj GfK Shopper 360, rezultat istraživanja ponašanja potrošača prilikom kupovine na uzorku od 2000 srpskih domaćinstava navodi sledeće podatke:
- Tokom 2022. godine prosečan srpski kupac u prodavnicu je otišao 254 puta.
- U odnosu na prethodnu godinu, to je 3% manje odlazaka u kupovinu..
- Prosečan mesečni broj odlazaka u prodavnicu u Srbiji je oko 21
Šta to znači za maloprodajne lance?
Znači, između ostalog, da prodavci gube 3% šanse da kupci vide njihove proizvode na akciji i druge specijalne promocije.
Kako odgovoriti na ovaj izazov?
Ako dobro poznajemo trendove industrije u kojoj poslujemo, bićemo u stanju da sagledavamo promene i njihove posledice.
Ako u centar svakog projekta stavimo kupca, njegove potrebe i navike, poznavanje trendova postaje odlična početna točka, iz koje počinjemo da kreiramo rešenja.
Šta su dileme?
Mi u Inputu znamo da celokupno vaše poslovanje gravitira oko ovih pitanja. Kako da povećamo prodaju? Kako da pojednostavimo proces kupovine? Kako da moja ponuda bude atraktivna i da je kupci primete?
Šta smo naučili?
Na svom putu kroz prodavnicu, od ulaza do naplate na kasi, kupci očekuju da lako vide asortiman, ponude i promo artikle. Sa druge strane, prodavci se muče da svoje ponude prikažu na lako vidljivim, pristupačnim i atraktivnim pozicijama.
Rešenja koja omogućavaju atraktivno izdvajanje i akcentovanje promotivne i akcijske ponude su jako važna.
Imamo rešenje!
Jedno od rešenja do koga smo došli je sto za izlaganje asortimana 3 x 3.
https://input.rs/proizvod/sto-za-izlaganje-3x3
Jednostavna transformacija i sistem montaže ovog stola omogućavanju niz rešenja za sjajno izlaganje vaših promo i akcijskih postavki.
Povećajte šansu za kupovinu akcijskih artikala u uslovima pada broja poseta trgovinama, i oslonite se na naše znanje i iskustvo u funkcionalnom, atraktivnom i prilagodljivom izlaganju proizvoda!
Podeli