Rešenja
KAKO PODSTICANJE ČULA RADI U KORIST ISKUSTVA KUPOVINE?
Detalji
Tema angažovanja čula u korist unapređenja iskustva kupovine nije nova, ali se u okviru nje trendovi i dostignuća smenjuju munjevitom brzinom i vode do sledećeg nivoa na kome se vodi utakmica za lojalnost kupaca. Maloprodavci, čak i ako ne razmišljaju direktno o ovoj temi, intuitivno znaju da u svoje prostore treba da uvedu elemente koji će kupovinu učiniti prijatnom, poznatom, domaćom…
INPUT donosi rešenja koja transformišu kupovinu angažovanjem čula.
U maloprodaji, proizvodi poput točilica za vino, coffee corner-a ili pekare imaju moć da pređu granicu funkcionalnosti i postanu deo doživljaja. Naša oprema ne samo da doprinosi praktičnosti i estetici prostora, već budi asocijacije na toplinu doma, miris sveže pečenog hleba, uživanje u šoljici kafe ili čaši vina.
INPUT Pekara
Elegantni, otvoreni koncept u kome su hleb i peciva izloženi tako privuku ruku kupca pravo do proizvoda koji ga privlači. Sve je tu da prizove asocijacije na topli dom i uživanje, počev od dizajna vitrine sa detaljima od bukovog drveta i kaljenog stakla koji asociraju na starinske, domaćinske kredence u kojima je hleb zauzimao centralno mesto. Pogled kroz transparentna vrata vodi do zanosnih peciva, osvetljenih tako da se istakne tekstura i svežina, a grejne ploče osiguravaju da ruke dotaknu topao, svež hleb i da želja za njim postane neodoljiva.
INPUT Coffee – corner
Kutak za kafu koji smo kreirali se vizualno i funkcionalno prilagođava vašem prostoru i donosi priliku za ugađanje čulima. Postaviti šolju, odabrati varijantu mirisnog crnog napitka koji podiže energiju, upotpuniti ga zaslađivanjem i okusiti prvi gutljaj – usred prodavnice ili marketa, u kutku dizajniranom za udobnost i predah, nepogrešivo donosi osećanje zadovoljstva, čak i tamo gde ga potrošači ne očekuju. Kada zamiriše kafa i kada njen ukus dotakne nepce, zadovoljstvo podstiče aktivnost i – kupovina može da počne.
INPUT Samouslužni kutak za vino
Kreiran za samostalno sipanje vina – koncept koji se retko sreće u supermarketima. Čine ga elegantne točilice i rustični dekor koji pobuđuje asocijacije na vinske podrume i burad u kome se omiljeni alkoholni napitak čuva na tradicionalni način. Jasnim i pažljivo dizajniranim oznakama i informacijama o selekciji vina dobija se prilika da se kupac edukuje i angažuje, i da bude uveden u atmosferu i emocije koje će ga inspirisati da to veče provede sa prijateljima uz vino.
Kada razmišljate o opremanju svog maloprodajnog prostora, razmišljajte o svemu što u njemu može doprineti angažovanju čula. Sve je važno: i boje, i mirisi, i svetla, i zvuci. I dok vi razmatrate gde da smestite jedan od INPUT look and feel elemenata, mi započinjemo planiranje kako da ga do kraja prilagodimo vašem prostoru i vašim potrebama.
A u medjuvremenu se sa nestrpljenjem pitamo: koji je sledeći cilj koji treba osvojiti za podizanje look and feel isustva vaših kupaca?