Rešenja
KONTROLA SAMOUSLUŽNIH KASA: IZAZOVI I REŠENJA
Detalji
Strateško partnerstvo kompanije ITAB sa tehnološkim startapom Signatrix donosi odgovore na pitanja koja brinu maloprodavce.
Samouslužne kase (SCO – Self-Checkout) su postale deo svakodnevnice u maloprodaji. One dominiraju u sektoru prehrambenih proizvoda, ali osvajaju i druge tržišne niše. Faktori koji utiču na rastući trend uvođenja kasa na kojima kupci sami skeniraju svoje proizvode i plaćaju račun su brojni:
- Ekonomično korišćenje prostora
- Efikasnost kupovine
- Smanjenje troškova poslovanja
- Brže i jednostavnije transakcije za kupce
Ima li izazova u okviru ove pojave? Naravno da ima…
- Odgovornost za tačno skeniranje proizvoda i plaćanje prebacuje se sa osoblja prodavnica na same kupce
- Kontrola je otežana, a sistemi podložni greškama i zloupotrebama, što dovodi do finansijskih gubitaka
Krađe na samouslužnim kasama predstavljaju izazov i zaposlene u prodavnicama i za kupce: zaposleni su opterećeni istovremenim nadgledanjem velikog broja, što stvara rizik od krađa i dodatnih opterećenja resursa. Sa druge strane, kupci se suočavaju sa frustracijom i dužim vremenom čekanja zbog pojačanih sigurnosnih mera.
Maloprodavci iz sopstvenog iskustva razumeju: uporedo sa osiguravanjem jednostavnog i prijatnog korisničkog iskustva uz uštedu vremena i bez distrakcija, raste potreba da se obezbede i zaštita od gubitaka, bezbednost zaposlenih i kupaca, kao i zaštita od krađe i gubitaka u inventaru, i troškova koje oni izazivaju.
I kako se u domenu besprekornog korisničkog iskustva ne mogu praviti kompromisi, postaje jasno da će onaj ko pronađe balans između sprečavanja gubitaka i pružanja neometanog iskustva kupovine rešiti zagonetku koja muči sve maloprodavce.
Prateći trendove u obezbeđenju prodavnica i povećanju prodaje naših klijenata, INPUT je zapravo našao odgovor na ovu dilemu: u pitanju je partnerstvo kompanije ITAB sa Nemačkim startapom Signatrix.
O čemu je reč?
Inovativni sistemi za smanjenje gubitaka u maloprodaji, posebno u oblasti kontrole na blagajnama, zasnovani su na tehnološkim platformama čiji je ključni deo Retail AI. Veštačka inteligencija integrisana u ITAB-ovu OnRed platformu detektuje pokrete kupaca, objekte i neregularna ponašanja u maloprodajnim objektima. Ova tehnologija trgovcima omogućava
- Kontrolu i praćenje prodavnice kroz on-demand podatke i notifikacije
- Dodavanje i fino podešavanje aplikacija za specifične scenarije
- Analizu i reviziju incidenata
- Dublje razumevanje dinamike prodavnice i kupaca kroz analitiku
Šta donosi saradnja ITAB – Signatrix
Donosi sve prednosti samouslužnih kasa, bez rizika od gubitaka.
- Smanjenje rizika od krađe artikala koji se ne skeniraju ili se pogrešno skeniraju
- Rast prodaje sprečavanjem prevara i krađa
- Zaštita korisničkog iskustva: lako ispravljanje grešaka uz asistenciju zaposlenih
- Upozorenja u realnom vremenu i notifikacije zaposlenima koji mogu trenutno da reaguju i pruže asistenciju.
Za kreiranje efikasnih strategija za kontrolu samouslužnih kasa, potreban je sveobuhvatan pristup. Od pametnog dizajna prodajnih prostora, obuke zaposlenih i optimizacije procesa, do implementacije tehnoloških rešenja koja rade u interesu svih uključenih. Jedinstveno rešenje ne postoji, a uspešna kontrola samonaplatnih kasa zahteva kombinaciju analitike, podataka i dobrih strategija. Za sve navedene aspekte, INPUT će vam uz svoja strateška partnerstva sa liderima u industiji doneti uvide, znanja i implementaciju najsavremenijih rešenja.